اخبار ضد ونقیض از برخورد شهاب سنگ با زمین در سه استان کشور


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : سه شنبه 11 / 5 / 1394
بازدید : 994
نویسنده : خورشید
خبرگزاری میزان: نیمه شب پنجشنبه گزارش هایی از برخورد چند شهاب سنگ در مناطقی از استان های زنجان، قزوین و البرز منتشر شد که تاکنون خسارتی در این باره گزارش نشده است و مسئولان مرتبط در این استان‌ها برخی این موضوع را رد و برخی تایید کرده اند.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری میزان ، برخورد چند شهاب‌سنگ به زمین در مناطقی در مرزهای سه استان البرز قزوین و زنجان شب گذشته خبر ساز شد و در اخبار منتشر شده اینگونه عنوان شد که این اتفاق خساراتی به شهرهای بوئین‌زهرا، آوج و تاکستان زد.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری البرز نیز ساعتی بعد از وقوع این حادثه با تائید سقوط شهاب سنگ در این استان، گفت: شهاب سنگی نیمه شب پنجشنبه به منطقه ای بیابانی بین شهرستان های اشتهارد و نظرآباد در استان البرز برخورد کرده است.

به گفته ابوالقاسم باقری با توجه به اینکه این شهاب سنگین در منطقه ای بیابانی سقوط کرده، احتمال اینکه خساراتی داشته باشد، بسیار کم است و تاکنون نیز گزارشی از خسارات احتمالی ارایه نشده است.

برخی اخبار حکایت از این دارد که شی نورانی برای دقایقی در یکی از بخش های استان زنجان دیده شده که این شی نورانی با زمین برخورد و صدای مهیبی ایجاد کرده، اما تاکنون گزارشی درباره ماهیت این شی نورانی ارایه نشده است.

این در حالی است که به گفته ارسلان قاسمی فرماندار بوئین زهرا هیچگونه شهاب سنگی در محدوده جغرافیایی این شهرستان سقوط نکرده اما برخی منابع برخورد یک شی نورانی در مناطق بیابانی بین اشتهارد و نظرآباد که خارج از محدوده استان قزوین است را تائید می کنند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان قزوین نیز در خصوص احتمال سقوط شهاب سنگ گفت: با وجود بررسی های میدانی تاکنون هیچ گزارشی از سقوط شهاب سنگ واصل نشده است. البته برخی از اهالی روستاهای مناطق غربی قزوین هم مرز با استان زنجان و شهرستان قیدار و هیدج، شهاب سنگی در آسمان مشاهده کرده اند اما این، دلیلی بر سقوط آن در استان قزوین نیست.

فرماندار شهرستان آوج نیز در این زمینه اینگونه عنوان کرد که اهالی روستاهای دیدار و لجام گیر، شهاب سنگی را در حال سقوط در آسمان مشاهده کرده اند اما با وجود بررسی های انجام شده، هیچ گزارش و مستندی در این زمینه به دست نیامده است. براساس اظهارانسیدعبدالله موسوی با وجود اعزام چند گروه به مناطق مختلف شهرستان، نیروهای فرمانداری با بیشتر روستاها و دهیاریها تماس برقرار کرده اند اما مورد نگران کننده ای گزارش نشده است.

صفی الله کرامتی فرماندار زنجان نیز در این باره اظهار کرد: شامگاه گذشته شایعه ای در فضای مجازی و رسانه مبنی بر برخورد شهاب سنگ با مناطقی از این استان منتشر شد. با این وجود تاکنون هیچ اثری از برخورد شهاب سنگ در سطح استان زنجان مشاهده نشده است.

اظهار نظر بعد در اینباره مربوط به مدیرکل مدیریت بحران استان زنجان است که برخوردشهاب سنگ با برخی شهرستان های این استان را در حد شایعه دانست وگفت: شامگاه گذشته شایعه ای در فضای مجازی و رسانه مبنی بر برخورد شهاب سنگ با مناطق از شهرستان های ابهر، طارم و خدابنده منتشر شد اما تا این لحظه هیچ اثری از برخورد شهاب سنگ در سطح استان زنجان مشاهده نشده است.

این در حالی است که جمعیت هلال احمر استان زنجان منطقه مورد اصابت شهاب سنگ را شهرستان خدابنده قید کرد اما این موضوع از سوی مدیرکل مدیریت بحران این استان رد شد. برخی از مسئولان در این استان نیز اعلام کرده اند در صورتی که چنین اتفاقی نیز رخ داده باشد، تاکنون محل اصابت این شهاب سنگ مشخص نشده است.
انتهای پیام/





:: موضوعات مرتبط: اجتماعی , ,
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








با سلام امیدوارم لحظات خوب وخوشی را در فان کلوب آذرخش سپری کنید ومطالب دلخواهتان را بیابید وبا نظراتتان من را در بهتر شدن فان کلوب یاری رسانید

برای بهتر شدن اذرخش چه باید کرد


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان فان کلوب آذرخش و آدرس azarakhsh2.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 837
بازدید دیروز : 1467
بازدید هفته : 3491
بازدید ماه : 3355
بازدید کل : 293556
تعداد مطالب : 610
تعداد نظرات : 65
تعداد آنلاین : 1


کد هدایت به بالا

RSS

Powered By
loxblog.Com