آهنگ جدید حامد حاکان به نام خیلی ممنون


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : پنج شنبه 29 / 3 / 1393
بازدید : 1352
نویسنده : خورشید

دانلود آهنگ جدید بسیار زیبای حامد هاکان به نام خیلی ممنون

متن شعر حامد هاکان به نام خیلی ممنونمه متن ترانه حامد هاکان متن آهنگ حامد هاکان به نام خیلی ممنونمه متن آهنگ حامد هاکان متن آهنگ جدید حامد هاکان دانلود ترانه حامد هاکان به نام خیلی ممنونمه دانلود اهنگ حامد هاکان به نام خیلی ممنونمه دانلود اهنگ حامد هاکان دانلود اهنگ جدید حامد هاکان دانلود آهنگ های حامد هاکان دانلود آهنگ های جدید حامد هاکان دانلود آهنگ علی حامد هاکان به نام خیلی ممنونمه دانلود آهنگ جدید حامد هاکان به نام خیلی ممنونمه دانلود آهنگ جدید با لینک مستقیم دانلود آهنگ جدید دانلود آهنگ جدید حامد هاکان به نام اشتتباه تکست آهنگ حامد هاکان به نام خیلی ممنونمه اهنگ های جدید ر اهنگ شاد علی حامد هاکان به نام خیلی ممنونمه اهنگ حامد هاکان خیلی ممنونمه اهنگ حامد هاکان به نام خیلی ممنونمه اهنگ حامد هاکان اهنگ جدید حامد هاکان به نام خیلی ممنونمه اهنگ جدید حامد هاکان اهنگ آهنگ های خرداد 93 آهنگ های خرداد آهنگ های حامد هاکان آهنگ های جدید خرداد 93 آهنگ های جدید 1393 آهنگ های جدید آهنگ های 1393 آهنگ شاد آهنگ حامد هاکان خیلی ممنونمه آهنگ حامد هاکان به نام خیلی ممنونمه آهنگ حامد هاکان آهنگ جدید شاد آهنگ جدید خیلی ممنونمه از حامد هاکان آهنگ جدید خرداد 93 آهنگ جدید خرداد آهنگ جدید حامد هاکان آهنگ جدید ایرانی آهنگ جدید آهنگ  دانلود آهنگ جدید حامد هاکان به نام خیلی ممنونم

(برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید)

 

کیفیت 320 فرمت MP3

——————————————–

کیفیت 128 فرمت MP3

 


متن آهنگ جدید حامد هاکان به نام خیلی ممنونم :

خیلی ممنونم از تو که این حس و به من دادی

با تو می مونم چون که می دونم خیلی دوستم داری

خیلی ممنونم از تو که این حس و به من دادی

با تو می مونم چون که می دونم خیلی دوستم داری

یه لحظه یه نگاه به اون چشمای تو کردم من

یه خنده یه صدا به تو میگم دوست دارم من

یه لحظه یه نگاه به اون چشمای تو کردم من

یه خنده یه صدا به تو میگم دوست دارم من

دوست دارم من به عشق تو عادت کردم

هر کاری تو زندگیم واست کنم کم کردم

خیلی دوست دارم من به عشق تو عادت کردم

هر کاری تو زندگیم واست کنم کم کردم

آهنگ جدید حامد هاکان به نام خیلی ممنونم

———————–

این قلب من با تو دیوونه میشه بد جوری

د یالا عشق من پاشو دوست دارم همین جوری

همین جوری ، همین جوری

یه لحظه یه نگاه به اون چشمای تو کردم من

یه خنده یه صدا به تو میگم دوست دارم من

یه لحظه یه نگاه به اون چشمای تو کردم من

یه خنده یه صدا به تو میگم دوست دارم من

دوست دارم من به عشق تو عادت کردم

هر کاری تو زندگیم واست کنم کم کردم

خیلی دوست دارم من به عشق تو عادت کردم

هر کاری تو زندگیم واست کنم کم کردم

———————–

آهنگ جدید حامد هاکان به نام خیلی ممنونم

———————–

خیلی ممنونم ، خیلی ممنونم ،  خیلی ممنونم

خیلی ممنونم از تو که این حس و به من دادی

با تو می مونم چون که می دونم خیلی دوستم داری

خیلی ممنونم از تو که این حس و به من دادی

با تو می مونم چون که می دونم خیلی دوستم داری

یه لحظه یه نگاه به اون چشمای تو کردم من

یه خنده یه صدا به تو میگم دوست دارم من

یه لحظه یه نگاه به اون چشمای تو کردم من

یه خنده یه صدا به تو میگم دوست دارم من

دوست دارم من به عشق تو عادت کردم

هر کاری تو زندگیم واست کنم کم کردم

خیلی دوست دارم من به عشق تو عادت کردم

هر کاری تو زندگیم واست کنم کم کردم

 




:: موضوعات مرتبط: دانلود اهنگ شاد , ,
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








با سلام امیدوارم لحظات خوب وخوشی را در فان کلوب آذرخش سپری کنید ومطالب دلخواهتان را بیابید وبا نظراتتان من را در بهتر شدن فان کلوب یاری رسانید

برای بهتر شدن اذرخش چه باید کرد


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان فان کلوب آذرخش و آدرس azarakhsh2.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 391
بازدید دیروز : 1467
بازدید هفته : 3045
بازدید ماه : 2909
بازدید کل : 293110
تعداد مطالب : 610
تعداد نظرات : 65
تعداد آنلاین : 1


کد هدایت به بالا

RSS

Powered By
loxblog.Com