عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : سه شنبه 12 / 7 / 1394
بازدید : 1077
نویسنده : خورشید

کار زشت و زننده بعد از فوت هادی نوروزی خشم ایرانیان را برانگیخت +تصاویر

به گزارش پرداد به نقل از باشگاه خبرنگاران: هواداران النصر عربستان در اقدامی زشت و زننده به کاپیتان سرخپوشان توهین کردند و وی را مورد اهانت قرار دادند.

هواداران النصر عربستان و تیم ملی این کشور با شنیدن خبر درگذشت هادی نوروزی، در اقدامی زننده و زشت، در شبکه های اجتماعی نظیر توئیتر شروع به ابراز خوشحالی از مرگ این بازیکن با اخلاق کرده اند و بعضاً به روح پاک او لعنت فرستاده اند.

کار زشت و زننده بعد از فوت هادی نوروزی خشم ایرانیان را برانگیخت +تصاویر

این بار بی کفایتی آل سعود پس از گذشت یک هفته از فاجعه عید قربان در روز عید غدیر خم بیشتر از پیش به نمایش در آمد و خشم مردم را برانگیخت.

هادی نوروزی کاپیتان با اخلاق پرسپولیس که در تمامی دیدار های این تیم مقابل نمایندگان عربستان گربه سیاه آنها بوده است در یکی از دیدارهای پرسپولیس ایران مقابل النصر با خطایی که بر روی الفریدی بازیکن این تیم انجام داد موجب شد که وی مصدوم شود و نتواند به بازی ادامه بدهد.

آنها این کینه را تا به امروز در دل نگه داشته و در روزی که تمام فوتبال ایران اشکریزان کاپیتان بود و در سوگ این فوتبالیست با اخلاق نشسته بود.

فوت وی را انتقام مصدومیت الفریدی دانسته و در شبکه های اجتماعی خود به این بازیکن بی احترامی کردند. 

این باشگاه پس از اینکه با واکنش شدید کاربران ایرانی مواجه شد، تمامی پستهای خود را حذف کرد.

هکرهای ایرانی تهدید کرده اند که این بی حرمتی بی پاسخ نخواهد ماند.

این بی کفایتی مسئولان النصر با بی کفایتی آل سعود یکسان شد تا عربستان منتظر روزی باشد که باید در قبال این بی کفایتی ها پاسخ بدهد.

کار زشت و زننده بعد از فوت هادی نوروزی خشم ایرانیان را برانگیخت +تصاویر



:: موضوعات مرتبط: اجتماعی , ,
:: برچسب‌ها: هادی نوروزی ,
تاریخ : چهار شنبه 6 / 7 / 1394
بازدید : 1691
نویسنده : خورشید

علت درگذشت هما روستا بازیگر پیشکسوت سینما +عکس

 

به گزارش پرداد به نقل از ایسنا : «هما روستا» بازیگر پیشکسوت سینما، تئاتر و تلویزیون، چهارم مهرماه همزمان با سالروز تولدش دار فانی را وداع گفت و جامعه هنری را در اندوه تازه ای فروبرد.

این بازیگر که در واپسین سال‌های عمرش با سرطان مبارزه می‌کرد، چندی پیش برای ادامه درمان به آمریکا رفت، اما معالجه در آن کشور نیز بی‌ثمر ماند و متاسفانه او روز گذشته درگذشت.

علت درگذشت هما روستا بازیگر پیشکسوت سینما +عکس

محمدحسن معجونی، از هنرمندان تئاتر و یکی از دوستان نزدیک خانم روستا با تأیید خبر درگذشت وی، گفته است که قرار است پیکر این هنرمند فقید به ایران منتقل شود، اما از آنجا که او در آمریکا فوت کرده است، این انتقال چند روزی زمان می‌برد و طول می کشد.

هما روستا، 4 مهرماه 1323 متولد شده بود. او که بازیگری و کارگردانی تئاترهای مختلفی را در کارنامه‌اش داشت همسر مرحوم حمید سمندریان، کارگردان نامدار تئاتر ایران بوده است. استاد حمید سمندریان نیز سال 1391 از دنیا رفت.

هما روستا از بازیگران توانمند و پیشکسوت ایرانی بود که در کارنامه هنری خود ایفای نقش در نمایش‌هایی همچون "باغ آلبالو" و "ازدواج آقای می‌سی‌سی‌پی" و همچنین بازی در فیلم‌هایی نظیر "پرنده کوچک خو‌شبختی" و "از کرخه تا راین" را ثبت کرده بود.

در ساعات ابتدایی (یکشنبه) بهاره رهنما، بازیگر سینما و تئاتر در صفحه شخصی خود در اینستاگرام از درگذشت هما روستا خبر داده بود که پیگیری‌های ما از صحت این خبر حکایت دارد.

علت درگذشت هما روستا بازیگر پیشکسوت سینما +عکس



:: موضوعات مرتبط: اخبار سینمای ایران وجهان , ,
:: برچسب‌ها: هما روستا ,
تاریخ : سه شنبه 5 / 7 / 1394
بازدید : 1001
نویسنده : خورشید
غروب غم انگیز منا با انبوه اجساد حجاج/عکس
جمعه ۳ مهر ۱۳۹۴ ساعت ۱۷:۳۷
در حادثه ازدحام جمعیت زائران خانه خدا در دره منا که دیروز بر اثر بی کفایتی مسئولان عربستان روی داد بیش از ۱۳۰۰ زائر از جمله ۱۳۱ حاجی ایرانی جان باختند.

 


:: موضوعات مرتبط: اجتماعی , ,
:: برچسب‌ها: منا ,
تاریخ : جمعه 1 / 7 / 1394
بازدید : 1486
نویسنده : خورشید
notsupported

شخصیت شناسی : رژ لب شما شخصیتتان را لو می دهد!

 

شخصیت شناسی : رژ لب شما شخصیتتان را لو می دهد!شاید برایتان عجیب باشد اما از روی مدل رژ لب مصرفی خانم ها می توان به شخصیت آنها تا حدودی پی برد و فهمید چه شخصیتی دارند. ما در اینجا مدل های مختلف رژ لب و خصوصیات شخصیتی مربوط به آنها را برایتان آورده ایم تا با بررسی آنها به نکات جالبی دست یابید.

1.سر گرد، گوشه زاویه دار

شما شخصیتی دو بعدی دارید. دیگران یا عاشق شما هستند یا به شدت از شما تنفر دارند، البته این موضوع شما را آزار نمی دهد. شما فردی هستید که از بیان نظرات خود در جمع لذت می برید و دوست دارید ایده هایتان را با دیگران به اشتراک بگذارید. برون گرایی صفت بارز شما است و آنجا که دیگران به کمک احتیاج دارند، به عنوان اولین داوطلب در صف اول حضور دارید.

2.سر صاف

بذله گویی و شوخ طبعی شما زبانزد خاص و عام است. شما فردی شاد، چابک و با هوش هستید و ترکیب این صفات با هم شما را جذاب تر از همیشه می کند. بحث کردن و بگو مگو با دیگران موجب ناراحتی تان می شود و گفتگو با افرادی که مخالف تان هستند، برایتان سخت است و این جنبه از شخصیت شما معمولا عشق زندگی تان را می آزارد. فیلم های مستند را از ژانرهای دیگر  به خصوص فیلم های کمدی ترجیح می دهید.

3.سر و گوشه های گرد

اتاق پذیرایی مکان مورد علاقه شما در خانه است. دوست دارید همیشه آن را تمییز و مرتب نگهدارید تا برای پذیرایی از میهمان ها آماده باشد. مراقبت و حفاظت از خانواده مهمترین اولویت زندگی شما است. هنر در زندگی تان جایگاه ویژه ای دارد و موسیقی، نوشتن و نقاشی را به زمینه های دیگر ترجیح می دهید. شما فرد زرنگ و چابکی هستید که تنبلی در زندگی تان جایی ندارد.

4.سر اریب مانند شکل ابتدایی

شما هیچوقت قوانین را نمی شکنید و از ناامید کردن دیگران یا آزردن احساسات شان بیزارید. این جنبه از شخصیت تان، شما را تبدیل به فردی محبوب در هر جمعی، چه محیط کار چه گروه های دوستانه، کرده است.

5.سر صاف مقعر

از این که برای کمک به دیگران آستین هایتان را بالا بزنید، هراسی ندارید. از این که کارها را نیمه تمام رها کنید بیزارید. کنجکاوی شما محدودیت ندارد و هیچوقت از سوال کردن و ریسک کردن نمی ترسید، اگر چه ممکن است شما را به دردسر نیز بیاندازد. این خصوصیت شما باعث می شود که همیشه از شغل، روابط عاطفی و زندگی اجتماعی تان آنچه را که باید دریافت کنید.

6. سر تیز

شما فرد جذاب و باهوشی هستید و قادرید با دیگران به خوبی ارتباط برقرار کنید و همین خصوصیت موجب بر انگیختن حس حسادت اطرافیانتان می شود. در سفر، به جای نشستن و تماشای مناظر اطراف، دوست دارید چیزهای جدید را تجربه کنید و منحصر بفرد باشید. دیگران شما را فردی جسور و مغرور می شناسند اما شما همیشه به خود اعتماد دارید و به شخصیت خود افتخار می کنید.

7.سر منحنی تیز

افرادی که اطرافتان هستند برایتان بسیار اهمیت دارند. شما پر از عشق و محبت هستید و از کمک کردن به دیگران لذت می برید. خلاقیت شما زبانزد خاص و عام است. تمام حیوانات را دوست دارید اما سگ را به بقیه حیوانات ترجیح می دهید شاید چون وفادار است و وفاداری از خصوصیات بارز شما است.

8.سر اریب تیز

بلند پروازی شما باعث شده که همیشه رهبری گروه را به عهده بگیرید. در میهمانی ها معمولا مرکز توجه هستید و دوست دارید تمام کارها را مدیریت کنید. با حرف هایتان آنقدر دیگران را می خندانید که اشک از چشمانشان سرازیر می شود. روحیه مسئولیت پذیری و اشتیاق شما برای کنترل امور ممکن است گاهی دیگران را بیازارد اما این موضوع برای شما اهمیتی ندارد و به کار خود ادامه می دهید. خانواده، دوستان و حتی همکاران برای شما اهمیت زیادی قائل اند.

تهیه و گردآوری : گروه روانشناسی پرداد / منبع : برترین ها



:: موضوعات مرتبط: دانستنی های گوناگون , ,
:: برچسب‌ها: شخصیت شناسی ,
تاریخ : جمعه 1 / 7 / 1394
بازدید : 1023
نویسنده : خورشید

جذاب کردن چشم ها با آرایش چشم دودی!

 

جذاب کردن چشم ها با آرایش چشم دودی!

تهیه و گردآوری : گروه آموزش پرداد / منبع : دلگرم



:: موضوعات مرتبط: برترینهای روز , عکس جالب , ,
تاریخ : جمعه 1 / 7 / 1394
بازدید : 1119
نویسنده : خورشید

 

زندگی تلخ دختری بدون فک! +عکس


به گزارش پرداد به نقل از وبسایت شفقنا : دختر نوجواني از اهالي ايالت تگزاس در امريکا شانزده سال در حالي چشم به جهان گشود که تقريباً هيچ استخواني در فک اش نداشته است. مسئله دردناک که نه تنها غذا خوردن بلکه حرف زدن را هم براي او سخت و گاهي غير ممکن کرده بود و زندگی بسیار سختی را برای وی بوجود آورده بود.

به همين دليل پزشکان، پس از تحقيقات و آزمايشات بسيار تصميم گرفتند با انجام عمل جراحي به اِبي کمک کنند تا قدري از اين شرايط دشوار فاصله بگيرد، آنها براي اولين بار در جهان استخوان ران اين دختر نوجوان را به فک او پيوند زدند.

عملي که نزديک به يک سال پيش انجام شده است و حالا اِبي به لطف اين اقدام عجيب و پيچيده پزشکان مي تواند زندگي راحت تري داشته باشد و از زندگی سخت و طاقت فرسایش رهایی یافته است.

زندگی تلخ دختری بدون فک! +عکس

اِبي که ديگر مثل گذشته صحبت کردن برايش سخت و دردناک نيست در مورد زندگيش مي گويد: خيلي ناراحت کننده است که 15 سال نتواني هر موقع دوست داري حرفت را بزني يا نتواني هر خوراکي دوست داري به راحتي بخوري. براي من جويدن خوراکي هايي مثل: چيپس، گوشت و بعضي ميوه ها سخت ترين کار دنيا بود، همه اينها در حالي بود که من عاشق خوردن گوشت و بيشتر غذاهايي هستم که از خوردنشان محروم بوده ام. ولي اين عمل جراحي نه تنها لذت چشيدن طعم گوشت و راحت تر حرف زدن را به من بخشيد، بلکه موجب افزايش اعتماد به نفس من هم شد.

اگرچه اِبي هنوز نمي تواند مانند يک انسان عادي صحبت کند و تلفظ برخي صداها و حروف برايش دشوار است، ولي عمل جراحي نادر و بي نظير پزشکان به او کمک کرده است به اجتماع باز گردد.

دختري که حالا بيشتر خودش را شبيه ديگران مي داند و با اطمينان بيشتري به اجتماع قدم مي گذارد. شايد چهره اِبي قدري با ديگران تفاوت داشته باشد و چندان طبيعي به نظر نرسد، اما ارزش آنچه با اين عمل جراحي به دست آورده تا حدي است که اِبي ناهنجاري صورتش را به کلي ناديده مي گيرد. تری بدون فک! +عکس

 


:: موضوعات مرتبط: اجتماعی , ,
تاریخ : چهار شنبه 23 / 6 / 1394
بازدید : 1085
نویسنده : خورشید

مراقبت های سلامتی ناخن

  • Paint-Nails

     

    Zoom

مراقبت های سلامتی ناخن

 

استفاده از پوشش پایه لاک

پوشش پایه‌ای لاک از رنگ گرفتن ناخن‌ها و زرد شدن آن ها جلوگیری می‌کند. همچنین پوشش پایه، سطح صافی را برای چسبیدن رنگ لاک دلخواه و ماندگاری طولانی آن فراهم می‌کند.

استفاده از لاک ناخن مناسب

لاک ناخن باید عاری از 5 ماده شیمیایی سمی فرمالدئید، تولوئن، دی بوتیل فتالات، کامفور و رزین فرمالدئید باشد. این مواد می‌توانند باعث سرطان، آسیب به دستگاه تناسلی و سیستم عصبی مرکزی شوند. همچنین می‌توانند موجب سردرد، سرگیجه و حساسیت پوستی نیز شوند.

عدم استفاده از ناخن‌های مصنوعی

چسب زدن ناخن‌های مصنوعی به ناخن، باعث آسیب به ناخن و شکنندگی آن هنگام برداشت ناخن مصنوعی می‌شود.

بطور مداوم لاک نزنید

بهتر است با فاصله زمانی چند هفته لاک بزنید. استفاده بیش از حد از لاک باعث تغییر رنگ ناخن‌ها می‌شود.

اجتناب از استفاده از استون

برای پاک کردن لاک ناخن از پاک‌کننده‌های حاوی استون استفاده نکنید، چرا که باعث خشکی ناخن‌های شما می‌شوند. استون باعث کاهش استحکام ناخن‌ها و افزایش شکنندگی آن ها می‌شود.

عدم استفاده از دستگاه‌های نور UV برای خشک کردن ناخن

نور UV نه تنها باعث آسیب به سایر نقاط بدن شما می‌شود، بلکه باعث پیری پوست و آسیب به ناخن‌ها نیز می‌شود. لاک ناخن را در معرض هوای معمولی یا پنکه خشک کنید.

منابع

  1. www.wikihow.com/Paint-Your-Nails
  2. www.nailaidcares.com/homemanis.php
  3. www.wikihow.com/Grow-Long,-Strong-Nails
  4. www.allure.com/beauty-trends/blogs/daily-beauty-reporter/2014/06/manicure-nail-polish-mistakes.html


:: موضوعات مرتبط: زیبایی , ,
:: برچسب‌ها: ناخن , مراقبت ,
تاریخ : چهار شنبه 23 / 6 / 1394
بازدید : 1037
نویسنده : خورشید

روش هایی ساده برای بستن منافذ پوست

  • Simple Ways To Close The Pores
     

روش هایی ساده برای بستن منافذ پوست

هنگامی که منافذ پوستی با چرک، چربی و باکتری‌ها پر می‌شوند، بزرگ می‌شوند. صورت خود را بطور منظم شستشو دهید ولی از شستشوی زیاد آن خودداری کنید. شستشوی یک بار در روز و یک بار در شب برای کاهش اندازه منافذ پوستی کافی است.

 

روزانه صورت خود را بشویید

هنگامی که منافذ پوستی با چرک، چربی و باکتری‌ها پر می‌شوند، بزرگ می‌شوند. صورت خود را بطور منظم شستشو دهید ولی از شستشوی زیاد آن خودداری کنید. شستشوی یک بار در روز و یک بار در شب برای کاهش اندازه منافذ پوستی کافی است.

گذاشتن تکه‌های یخ روی صورت

تکه‌های یخ را به آرامی برای 15 تا 30 ثانیه روی منافذ پوستی خود قرار دهید. این کار باعث محکم شدن پوست می‌شود.

خمیر جوش شیرین پخته

جوش شیرین پخته باعث به حداقل رساندن منافذ و بهبود همزمان آکنه می‌شود. در صورتی که پوست حساسی دارید با احتیاط از آن استفاده کنید، چرا که ممکن است باعث تحریک پوست شود.

لیف حمام را با آب آناناس و لیمو بخیسانید

لیف را محکم به مدت یک دقیقه روی صورت خود قرار دهید و بعد از آن صورت‌تان را با آب گرم بشویید. آب آناناس و لیمو حاوی آنزیم‌های طبیعی است که بافت صورت را محکم و درخشان می‌کند. لیمو باعث تمیز و کوچک کردن منافذ پوستی می‌شود.

اسکراب صورت

اسکراب‌ها حاوی دانه‌های بسیار کوچک و یا دیگر مکمل‌های ماساژ دهنده هستند که به بسته شدن منافذ پوستی کمک می‌کنند. اسکراب‌های ملایم می‌توانند شب‌ها بجای شستشوی صورت استفاده شوند.

استفاده از ماست به عنوان ماسک صورت

ماست ساده حاوی لاکتیک اسید و پربیوتیک‌هاست که وقتی به پوست زده می‌شود از ایجاد آکنه توسط باکتری‌های مضر جلوگیری می‌کند و باعث کاهش اندازه منافذ می‌شود.

غذاهای سالم بخورید

از رژیم غذایی غنی از پروتئین، غلات سبوس‌دار، میوه و سبزیجات و اسید چرب امگا-3 استفاده کنید. بجای نوشیدنی‌های کافئین‌دار و حاوی شکر، آب بنوشید. از مصرف زیاد شیر و فرآورده‌های آن که حاوی هورمون هستند و باعث بدتر شدن آکنه می‌شوند، خودداری کنید.
به مقدار فراوان ویتامین A، B و C مصرف کنید. ویتامین A و C باعث کاهش خطوط، اسکار و چین و چروک‌های صورت می‌شود.

استفاده از آلفا و بتا هیدروکسی اسید (AHAs و BHAs)

این مواد باعث تضعیف خواص اتصالی چربی‌ها می‌شوند که موجب حفظ سلول‌های مرده پوست روی سطح خارجی آن می‌شوند. از لایه بردارهای شیمیایی آلفا و بتاهیدروکسی اسید هر 4 تا 6 هفته یک بار استفاده کنید.

مالش پاپایا یا پوست موز روی پوست

پاپایا (خربزه درختی) و پوست موز حاوی آنزیم‌های پاپایین و بروملین هستند که با مالیدن به پوست باعث کمتر بنظر رسیدن لکه‌های پوست می‌شوند.

منبع

  1. http://www.wikihow.com/Get-Rid-of-Large-Pores-and-Blemishes


:: موضوعات مرتبط: زیبایی , ,
:: برچسب‌ها: منافذ پوست ,
تاریخ : سه شنبه 22 / 6 / 1394
بازدید : 1092
نویسنده : خورشید

خاصیت لیمو شیرین

لیمو شیرین به علت داشتن مواد آنتی اکسیدان فراوان سبب رفع تصلب شرائین و بیماری های قلبی عروقی می شود.
مصرف لیمو شیرین در زمان سرماخوردگی و گلودرد بسیارمفید است ومصرف آن درآنفولانزا وافرادی که دچار تب ناشی از بیماری شده اند توصیه می شود چرا که این میوه خاصیت سم زدایی داخل بدن را از خود نشان داده است.

ارزش غذایی ‪ ۱۰۰‬گرم لیموشیرین که معادل یک عدد لیمو شیرین بزرگ است حاوی ‪ ۲۹/۸‬کالری، ‪ ۰/۷۴‬گرم پروتئین ‪ ۱۰/۵‬گرم قند ‪ ۰/۱۴‬گرم چربی ‪ ۲/۸‬گرم فیبر ‪ ۱۰‬میکروگرم اسید فولیک ‪ ۱۵۰‬میلیگرم پتاسیم و ‪ ۵۳‬میلیگرم ویتامین ‪ C‬است.

۱۰ خاصیت لیمو شیرین

۱- پتاسیمبه مقدار قابل توجهی در لیمو شیرین یافت می شود، این عنصر از جمله ترکیباتی است که می تواند از بروز بیماری قلبی عروقی پیشگیری کند و همچنین بین آب و الکترولیت های بدن تعادل برقرار نماید.

۲-اسید فولیکموجود در لیمو شیرین نسبت به میوه های دیگر بیشتر است و نقش موثری در پیشگیری از کم خونی ایفا می کند. افرادی که مبتلا به کم خونی به خصوص کم خونی از نوع اسید فولیک هستند باید این میوه را مصرف کنند.

۳-این میوه از میوه های پر کلسیم محسوب می شود و در جلوگیری از پوکی استخوان به خصوص در زنان نقش موثری را ایفا می کند.

۴-از دیگر خواص لیمو شیرین اثر مفید روی معده، هضم دستگاه گوارش، خنثی شدن مقداری از اسید معده، جلوگیری از تخمیر غذا در معده و پیشگیری از نفخ معده است به همین دلیل پزشکان مصرف روزانه یک لیمو شیرین را به تمامی مبتلایان به ناراحتی معده توصیه می کنند.

۵-حجم زیادی از لیمو شیرین را آب تشکیل می دهد و به همین دلیل این میوه خاصیت ادرار آور و همین طور ملین دارد. ضمناً آب فراوان موجود در این میوه باعث کاهش تب و دمای بدن به خصوص هنگام سرماخوردگی و آنفلوآنزا می شود.

۶- لیمو شیرین به علت داشتن مواد آنتی اکسیدان فراوان سبب رفع تصلب شرائین و بیماری های قلبی عروقی می شود.

۷-لیمو شیرین حاوی اسید سیتریک و ویتامین ث زیادی است. چنانچه فردی دو عدد لیمو شیرین متوسط در طول روز بخورد عملاً ویتامین ث مورد نیاز روزانه بدنش تامین شده است. نکته جالب این که در صورت مصرف میوه لیمو شیرین با پوست داخلی مقدار ۷۷ میلی گرم ویتامین ث به بدن می رسد. در حالی که مصرف آن بدون پوست داخلی، فقط دارای ۵۳ میلی گرم ویتامین ث است.

۸-ویتامین ب و انواع ریزمغذی های مفید مانند عنصر سلنیوم در لیمو شیرین موجب به حداقل رسیدن جمعیت رادیکال آزاد موجود در ناحیه آسیب دیده معده می شود.

۹-ویتامین ث موجود در لیمو شیرین باعث بهبود جذب آهن در بدن می شود و به همین علت می تواند از بروز کمبود آهن در بدن جلوگیری کند.

۱۰- مصرف لیمو شیرین تازه که حاوی ویتامین ث فراوان است در کاهش بروز حساسیت موثر هستند.
منبع:http://www.asriran.com/


:: موضوعات مرتبط: عمومی , ,
:: برچسب‌ها: خاصیت لیمو شیرین ,
تاریخ : شنبه 17 / 6 / 1394
بازدید : 1483
نویسنده : خورشید
شخصیت شناسی زنان براساس مدل مو هایشان

 

گفته می شود افراد براساس شخصیتی که دارند مدل موی مورد نظر خود را انتخاب می کنند. نگاهی می کنیم به مدل موی زنان و شخصیت آنها!

شخصیت شناسی براساس مدل مو

آیا می دانید که هر کسی با مدل موهایی که انتخاب می کند در واقع جنبه ای از شخصیت خود را به نمایش می گذارد؟ ما در این مقاله به شما می گوییم هر مدل مویی که انتخاب می کنید در مورد شما چه می گوید.

 

دم اسبی

این مدل مو برای خانم هایی است که معمولا حوصله رسیدگی به موهایشان را ندارند. اگر شما نیز به این مدل علاقه دارید، نشانه می دهد که به دنبال آسودگی و راحت طلبی هستید. اگر چه در زمینه شغلی سخت کوش و در رسیدن به اهداف تان با اراده هستید و از این جهت به خود افتخار می کنید اما همچنان همان روزهای برفی آرام کودکی را آرزو می کنید.


گوجه ای از بالا

تنبل؟ بله! شما به خوبی می دانید که چگونه در عرض 10 دقیقه وسایلتان را جمع کنید، موهایتان را مدل گوجه ای ببندید، یک رژ قرمز به لب هایتان بزنید و مثل هر روز به سرعت از خانه خارج شوید. برای آخر هفته هم آرزو می کنید که سیستم دلیوری رستوران مورد علاقه تان فعال باشد.


کلاه

شما فرد با مهارت و با سلیقه ای هستید و به خوبی می دانید که حتی اگر موهایتان زیبا نباشد، با گذاشتن یک کلاه می توانید جذاب تر از همیشه به نظر برسید. شما اعتقاد دارید که زندگی تان، هر طوری که باشد، زیبا و دلپذیر است.


شینیون مدل دار

امکانش هست ترفندهای خود را به ما هم یاد دهید؟ شما فردی هستید که می توانید با پوشیدن یک تی شرت سفید، شلوار جین و یک کفش کتانی، زییا و جذاب به نظر برسید، حتی اگر آرایش نکنید و یا به موهایتان رسیدگی نکنید. شما در زمینه شغلی زیرک و باهوش هستید و می توانید هم با همکاران و هم با مدیران بالاتر از خود ارتباط برقرار کنید.

 

موهای خیس

شما اعتقاد دارید که برخی کارها به خودی خود انجام می شوند و احتیاجی به تلاش شما ندارند. از این که وقت خود را صرف کارهایی مانند مدل دادن به موهایتان و خواندن مقالات آنلاین بکنید، بیزارید. اما آنجا که وجود شما ضروری است، همیشه به موقع حاضرید و نمی توانید افراد وقت نشناس را تحمل کنید.


گوجه ای بهم ریخته

شما خرید آنلاین را به حاضر شدن و رفتن به بازار ترجیح می دهید و این را هم می دانید که اگر پایتان به مراکز خرید برسد، تمام پول هایتان را بر باد داده اید.

 

شینیون ساده

شما استاد قایم کردن چیزهای ناخوشایند هستید. تصور می کنید همیشه موجب شادی دیگران می شوید اما زمانی که دیگران با شما بی احترامی می کنند، نمی توانید از خودتان دفاع کنید. شما کتاب را نه به خاطر ظاهر و جلدش، بلکه برای محتوی آن می خرید و البته  قبل از آن چکیده ای از متن اش را در اینترنت می خوانید.

 

کوتاه و مدل دار

خانم هایی که موهای کوتاهی دارند، از دیگر زنان با هوش ترند زیرا با این مدل مو همیشه موهایشان مرتب و زیبا به نظر می رسد.


گردآوری:گروه سرگرمی سیمرغ
seemorgh.com/entertainment
منبع: bartarinha.ir



:: موضوعات مرتبط: دانستنی های گوناگون , ,
:: برچسب‌ها: شخصیت شناسی , مو ,
با سلام امیدوارم لحظات خوب وخوشی را در فان کلوب آذرخش سپری کنید ومطالب دلخواهتان را بیابید وبا نظراتتان من را در بهتر شدن فان کلوب یاری رسانید

برای بهتر شدن اذرخش چه باید کرد


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان فان کلوب آذرخش و آدرس azarakhsh2.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 83
بازدید دیروز : 1
بازدید هفته : 1027
بازدید ماه : 6170
بازدید کل : 290030
تعداد مطالب : 610
تعداد نظرات : 65
تعداد آنلاین : 1


کد هدایت به بالا

RSS

Powered By
loxblog.Com